Kihagyhatatlan lehetőség, ha gyorsabbak vagyunk!

Sok mindent elmondhatunk a "Piackutatás egyszerűen" könyvről és a "Halacska a felhőben" kiegészítő kiadványról, de egy dolog biztos: A könyv és kiegészítő kiadvány valóban tartalmaz értékes információkat a piackutatásról. De ha a konkurencia gyorsabban lép akkor lemaradás lehet belőle.


Az érdemek azoké, akik azonnal cselekednek. Ha a konkurenciátok lépéseket tesz, hogy megelőzzenek titeket, akkor elmaradtok tőlük.

Az előny most még a tiétek lehet, ha azonnal cselekedtek. Ha ti is megrendelitek a könyvet és a kiegészítő kiadványt, akkor egy esélyetek van arra, hogy felzárkózzatok és talán még megelőzzétek a versenytársaitokat. De ha késlekedtek, az lehet, hogy már túl késő lesz.

A verseny heves, és azok a vállalkozások nyernek, akik gyorsan és hatékonyan reagálnak a változó piaci környezetre. Most a kezetekben van az esély, de csak ha időben cselekedtek.

Tehát mi a következő lépés? Döntsétek el most, mennyi fontos nektek a gyorsaság és az előny a versenyben!

Hogyan érjen el előnyt a versenytársakkal szemben?

 

 

1001 Inspiráció


Prémium hatású új, elérhető árú mozaikcsalád

A luxus érzete nem feltétlenül jár luxusárral. A DUOCOLOR Mozaik Stúdió legújabb, Spanyolországból érkező mozaikcsaládja azoknak szól, akik szeretnék otthonukban vagy kültéri tereikben megvalósítani a kortárs dizájnt – megfizethető áron, kompromisszumok nélkül. Az új kollekció mottója – „Designer medencék mindenki számára” – tökéletesen tükrözi a termékpaletta lényegét: időtálló színek, modern megjelenés és kiváló burkolhatóság, akár beltéren, akár kültéren.


Budapest kortárs csodái: A Szent Gellért téri metróállomás – föld alatti művészeti élmény

Budapest számtalan lenyűgöző látnivalót tartogat – a Duna partjától a történelmi várnegyedig, a romkocsmák világától a fürdők eleganciájáig. De van egy különleges hely, amely sok utazó figyelmét elkerüli, pedig a város egyik legizgalmasabb kortárs látványossága: a 4-es metró Szent Gellért téri megállója.